Reklamation

Har du en vare, du ønsker at reklamere over, skal du gøre følgende:

Sende en mail til reklamation@runnerslab.dk – Skriv Reklamation i emnefeltet.

I mailen skal der være:
– Dit ordrenummer
– Et eller flere billeder hvor fejlen vises tydeligt. Skoene skal gerne være rene, så fejl mv. bedre kan ses.
– En lille beskrivelse af fejlen
– Ved sko skal der være et billede af hele mærket inden i skoen, der viser størrelse mv., et billede af skoen i sin helhed samt et billede af under skoen/sålen 

Herefter vil du høre fra os, når din reklamation er håndteret.
Du skal forvente en behandlingstid på ca. 2-3 uger.

Reklamationer sker jævnfør dansk købelov.

Skal dit produkt sendes ind til undersøgelse, er det vigtigt at der vedlægges navn og evt. ordrenummer.

Det er vigtigt, at hvis din reklamation skal sendes ind eller du indlevere den i vores butik i Aalborg, at skoene er HELT rengjort.
Er skoene ikke rengjort, tages der ikke i mod skoene, eller der vil blive opkrævet et gebyr for at vi rengøre dem for dig. 

Hvis dit produkt bliver sendt ind til undersøgelse, koster det 98,- hvis ikke reklamationen godkendes og du ønsker dit produkt igen.
Du vil få besked herom.